RECEPCJA i REZERWACJA
BRAK INTERESUJĄCEJ OFERTY?
GASTRONOMIA
KUCHNIA
PRAKTYKI I STAŻE
SPRZEDAŻ I MARKETING
Platinum Mountain Hotel & SPA to luksusowy resort położony w sercu Karkonoszy – w malowniczej Szklarskiej Porębie. Tworzymy miejsce, które zachwyca Gości standardem 𝟓*, a nasz zespół buduje wyjątkową atmosferę gościnności, profesjonalizmu i pozytywnej energii.
W co wierzymy
W Platinum wierzymy, że za każdą opinią „Wow!” stoi zgrany i zaangażowany zespół. Nasz Platynowy Zespół to osoby pełne pasji do hotelarstwa, które rozwijają się w inspirującym środowisku – z dostępem do szkoleń, programów motywacyjnych i realnych możliwości awansu. Wspieramy zarówno tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę, jak i tych, którzy chcą wspiąć się na wyższy poziom.
Co oferujemy
Jako część grupy Górskie Resorty oferujemy stabilne zatrudnienie i bogaty system benefitów:
Nasze wartości
Pracujemy w oparciu o wartości: gościnność, profesjonalizm, współpraca, rozwój. Wierzymy w potencjał ludzi i wspieramy ich inicjatywę. Dla nas każdy dzień to okazja, by tworzyć Platynowe Chwile - zarówno dla naszych Gości, jak i dla siebie nawzajem. W pracy, która inspiruje i daje satysfakcję. W miejscu, gdzie liczą się ludzie, relacje i emocje.
Brzmi dobrze? Dołącz do nas i przekonaj się, że hotelarstwo może być nie tylko pracą, ale prawdziwą pasją.
Poszukujemy ambitnych i zorientowanych na sukces profesjonalistów na stanowiska menedżerskie, którzy chcą mieć realny wpływ na funkcjonowanie naszego hotelu.
Dział recepcji i rezerwacji odpowiada za prawidłową obsługę Gościa na etapie dokonywania rezerwacji, jak i podczas pobytu w hotelu. Dba aby kontakt z Gośćmi był pełen profesjonalizmu, zaangażowania oraz troski o komfort ich wypoczynku. Udziela kompleksowych informacji o warunkach pobytu oraz usługach świadczonych w hotelu. Recepcja jest wizytówką każdego hotelu.
Zadaniem gastronomii jest dbałość o najwyższą jakość oferty gastronomicznej oraz obsługę Gości na wysokim poziomie.
Zadaniem służby pięter jest utrzymanie czystości w pokojach i przygotowanie ich na przyjazd Gości, a także wymiana i ewidencja środków trwałych znajdujących się w pokojach, zgłaszanie usterek czy współpraca z recepcją i pozostałymi działami
Dział techniczny musi szybko reagować na wszelkie zgłoszenia dotyczące usterek czy problemów technicznych, które mogą wpływać na doświadczenia z pobytu naszych Gości.
Dział sprzedaży i marketingu odpowiada za promocję hotelu w mediach społecznościowych oraz stronach internetowych. Organizuje wydarzenia MICE,równocześnie dbając o profesjonalną pozytywny wizerunek obiektu przyciągając nowych Gości i partnerów biznesowych.
* Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Informujemy, że Administratorem danych jest Silver Mountain Resort Sp. z o.o Sp. komandytowa z siedzibą w Warszawie przy ul. Widok 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.