• Dbanie o pozytywne wrażenia Gości podczas pobytu,
  • Bezpośredni kontakt z Gośćmi oraz profesjonalna obsługa spraw związanych z pobytem,
  • Spełnianie indywidualnych życzeń Gości, reagowanie na ich bieżące potrzeby,
  • Dbanie o celebrowanie ważnych dla Gości uroczystości bądź wydarzeń,
  • Aktywne słuchanie opinii Gości na temat hotelu oraz profesjonalne rozwiązywanie problemów,
  • Odpowiadanie na opinie o hotelu umieszczone na portalach internetowych.
  • Wsparcie bieżącej pracy recepcji,
  • Ścisła współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi Gościa oraz budowania atmosfery życzliwości, komfortu i zadowolenia.

  • Doświadczenie w pracy na recepcji w hotelach kategorii 4 i 5*,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i otwartość na Gościa oraz jego potrzeby,
  • Zorientowanie na świadczenie usług na najwyższym poziomie,
  • Opanowanie i zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu,
  • Wysoka kultura osobista oraz znajomość zasad savoir vivre oraz dobra prezencja,
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę współpracy zgodną z Twoimi preferencjami,
  • W przypadku relokacji, możliwość zakwaterowania na terenie obiektu,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach działu oraz w strukturach hotelu oraz udziału w szkoleniach organizowanych przez hotel,
  • Przyjazną atmosferę pracy w pełnym pozytywnej energii i zgranym zespole,
  • Udział w programie motywacyjnym #PlatynowaKariera, który wiąże się z szeregiem benefitów,
  • Program Poleceń Pracowniczych,
  • Program MultiLife,
  • Zniżki do 50 % na: zabiegi w gabinetach Dr Irena Eris, pobyt w obiektach marki Górskie Resorty, korzystanie z części gastronomicznej obiektu.

  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Posiłki pracownicze,
  • Paczki świąteczne,
  • Parking dla pracowników.