• Dbałość o pozytywny wizerunek hotelu,
  • Bezpośredni kontakt z gośćmi oraz profesjonalna obsługa spraw związanych z pobytem (meldowanie/ wymeldowanie),
  • Obsługa rezerwacji indywidualnych,
  • Udzielanie informacji o ofercie hotelu i dostępnych usługach,
  • Wystawianie faktur, przyjmowanie płatności,
  • Reagowanie na bieżące potrzeby gości,
  • Ścisła współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi gościa.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży hotelarskiej,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i otwartość na gościa oraz jego potrzeby,
  • Wysoka kultura osobista oraz zorientowanie na świadczenie usług na najwyższym poziomie,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i dobrej organizacji pracy,
  • Samodzielność, inicjatywa i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
  • Rzetelność, terminowość oraz dbałość o szczegóły,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Znajomość pakietu Office (Word, Excel),
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
  • Gotowość do pracy zmianowej, także w weekendy          i święta.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę współpracy zgodną z Twoimi preferencjami,
  • W przypadku relokacji, możliwość zakwaterowania na terenie obiektu,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach działu oraz w strukturach hotelu oraz udziału w szkoleniach organizowanych przez hotel,
  • Przyjazną atmosferę pracy w pełnym pozytywnej energii i zgranym zespole,
  • Udział w programie motywacyjnym #PlatynowaKariera, który wiąże się z szeregiem benefitów,
  • Program Poleceń Pracowniczych,
  • Program MultiLife,
  • Zniżki do 50 % na: zabiegi w gabinetach Dr Irena Eris, pobyt w obiektach marki Górskie Resorty, korzystanie z części gastronomicznej obiektu,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Posiłki pracownicze,
  • Paczki świąteczne,
  • Parking dla pracowników.