Budowanie pozytywnego wizerunku Platinum Mountain Hotel & SPA wśród Gości hotelowych oraz na rynku lokalnym,
Nadzór i koordynacja pracy zespołu Front Office składającego się pionu recepcji, rezerwacji i Guest Relatons,
Zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług przez dział recepcji i rezerwacji oraz rozwój komórki Guest Relations,
Profesjonalna obsługa spraw związanych z pobytem Gości, szybkie reagowanie na ich potrzeby,
Udzielanie informacji o ofercie hotelu i dostępnych usługach,
Bieżące rozwiązywanie problemów,
Aktywna sprzedaż usług hotelowych,
Budowanie i utrzymywanie dobrej współpracy w dziale recepcji i rezerwacji oraz z innymi działami hotelu w celu zapewnienia Gościom jak najlepszej opieki,
Zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji w zespole,
Zarządzanie i koordynowanie pracy prowadzonego zespołu,
Planowanie i organizacja pracy pracowników recepcji i rezerwacji,
Rozwijanie pracy zespołowej, prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników,
Pełnienie funkcji „Manager on Duty”,
Ulepszanie istniejących oraz tworzenie i wprowadzanie nowych procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu,
Rozliczanie pobytów oraz sporządzanie i kontrola dokumentów sprzedażowych i raportów,
Realizacja wyznaczonych celów biznesowych,
Tworzenie budżetu działu, kontrola kosztów i optymalizacja grafików pracy.
Oczekiwania
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata,
Wysoko rozwinięte umiejętności managerskie,
Pasja do hotelarstwa, praca zgodnie z ideą gościnności i otwartości,
Nastawienie na jakość obsługi oraz budowania pozytywnych relacji z Gośćmi,
Poczucie odpowiedzialności za prowadzony zespół i jego wyniki,
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w zespole,
Wysoka kultura osobista i życzliwe podejście do ludzi,
Doskonała organizacja pracy własnej i prowadzonego zespołu,
Umiejętność planowania, analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu,
Samodzielność, inicjatywa i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
Rzetelność, terminowość oraz dbałość o szczegóły,
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
Znajomość pakietu Office (Word, Excel),
Gotowość do pracy także w weekendy i święta.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę współpracy zgodną z Twoimi preferencjami,
W przypadku relokacji, możliwość zakwaterowania na terenie obiektu,
Możliwość rozwoju zawodowego w ramach działu oraz w strukturach hotelu oraz udziału w szkoleniach organizowanych przez hotel,
Przyjazną atmosferę pracy w pełnym pozytywnej energii i zgranym zespole,
Udział w programie motywacyjnym #PlatynowaKariera, który wiąże się z szeregiem benefitów,
Bezpłatny kurs języka angielskiego w trakcie godzin pracy,
Zniżki do 50 % na: zabiegi w gabinetach Dr Irena Eris, pobyt w obiektach marki Górskie Resorty, korzystanie z części gastronomicznej obiektu.
Zapisując się do newslettera otrzymasz dodatkowe bonusy i oferty specjalne.
GÓRSKIE RESORTY
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez SILVER MOUNTAIN RESORT OPERATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKĄ KOMANDYTOWĄ, ul. Widok 8, 00-023, Warszawa Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .