Budowanie pozytywnego wizerunku Platinum Mountain Hotel & SPA wśród Gości hotelowych oraz na rynku lokalnym,
Nadzór i koordynacja pracy zespołu Front Office składającego się pionu recepcji, rezerwacji i Guest Relatons,
Zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług przez dział recepcji i rezerwacji oraz rozwój komórki Guest Relations,
Profesjonalna obsługa spraw związanych z pobytem Gości, szybkie reagowanie na ich potrzeby,
Udzielanie informacji o ofercie hotelu i dostępnych usługach,
Bieżące rozwiązywanie problemów,
Aktywna sprzedaż usług hotelowych,
Budowanie i utrzymywanie dobrej współpracy w dziale recepcji i rezerwacji oraz z innymi działami hotelu w celu zapewnienia Gościom jak najlepszej opieki,
Zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji w zespole,
Zarządzanie i koordynowanie pracy prowadzonego zespołu,
Planowanie i organizacja pracy pracowników recepcji i rezerwacji,
Rozwijanie pracy zespołowej, prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników,
Pełnienie funkcji „Manager on Duty”,
Ulepszanie istniejących oraz tworzenie i wprowadzanie nowych procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu,
Rozliczanie pobytów oraz sporządzanie i kontrola dokumentów sprzedażowych i raportów,
Realizacja wyznaczonych celów biznesowych,
Tworzenie budżetu działu, kontrola kosztów i optymalizacja grafików pracy.
Oczekiwania
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata,
Wysoko rozwinięte umiejętności managerskie,
Pasja do hotelarstwa, praca zgodnie z ideą gościnności i otwartości,
Nastawienie na jakość obsługi oraz budowania pozytywnych relacji z Gośćmi,
Poczucie odpowiedzialności za prowadzony zespół i jego wyniki,
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w zespole,
Wysoka kultura osobista i życzliwe podejście do ludzi,
Doskonała organizacja pracy własnej i prowadzonego zespołu,
Umiejętność planowania, analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu,
Samodzielność, inicjatywa i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
Rzetelność, terminowość oraz dbałość o szczegóły,
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
Znajomość pakietu Office (Word, Excel),
Gotowość do pracy także w weekendy i święta.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę współpracy zgodną z Twoimi preferencjami,
W przypadku relokacji, możliwość zakwaterowania na terenie obiektu,
Możliwość rozwoju zawodowego w ramach działu oraz w strukturach hotelu oraz udziału w szkoleniach organizowanych przez hotel,
Przyjazną atmosferę pracy w pełnym pozytywnej energii i zgranym zespole,
Udział w programie motywacyjnym #PlatynowaKariera, który wiąże się z szeregiem benefitów,
Bezpłatny kurs języka angielskiego w trakcie godzin pracy,
Zniżki do 50 % na: zabiegi w gabinetach Dr Irena Eris, pobyt w obiektach marki Górskie Resorty, korzystanie z części gastronomicznej obiektu.
Buďte první, kdo se dozví o nejnovějších událostech, nabídkách a propagačních akcích!
GÓRSKIE RESORTY (MOUNTAIN RESORTS)
Pro poskytování služeb na nejvyšší úrovni využívá Služba soubory cookies uložené v paměti prohlížeče. Podrobné informace o účelu jejich používání, včetně zpracování údajů o aktivitě uživatele a personalizace reklam, a možnost změny nastavení souborů cookies, naleznete v Zásady ochrany osobních údajů. Kliknutím na 'PŘIJMOUT VŠE' souhlasíte s používáním technologií, jako jsou cookies, a s zpracováním vašich osobních údajů sbíraných na internetu SILVER MOUNTAIN RESORT OPERATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKĄ KOMANDYTOWĄ, ul. Widok 8, 00-023, Warszawa, jako jsou IP adresy a identifikátory souborů cookie, pro analytické a marketingové účely (včetně automatizovaného cílení reklam, měření jejich účinnosti a zpracování údajů uživatele pro analytické účely). Změny nastavení souborů cookies a podrobné preference souhlasů můžete provést v .