Budowanie pozytywnego wizerunku Platinum Mountain Hotel & SPA wśród Gości hotelowych oraz na rynku lokalnym,
Nadzór i koordynacja pracy zespołu Front Office składającego się pionu recepcji, rezerwacji i Guest Relatons,
Zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług przez dział recepcji i rezerwacji oraz rozwój komórki Guest Relations,
Profesjonalna obsługa spraw związanych z pobytem Gości, szybkie reagowanie na ich potrzeby,
Udzielanie informacji o ofercie hotelu i dostępnych usługach,
Bieżące rozwiązywanie problemów,
Aktywna sprzedaż usług hotelowych,
Budowanie i utrzymywanie dobrej współpracy w dziale recepcji i rezerwacji oraz z innymi działami hotelu w celu zapewnienia Gościom jak najlepszej opieki,
Zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji w zespole,
Zarządzanie i koordynowanie pracy prowadzonego zespołu,
Planowanie i organizacja pracy pracowników recepcji i rezerwacji,
Rozwijanie pracy zespołowej, prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników,
Pełnienie funkcji „Manager on Duty”,
Ulepszanie istniejących oraz tworzenie i wprowadzanie nowych procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu,
Rozliczanie pobytów oraz sporządzanie i kontrola dokumentów sprzedażowych i raportów,
Realizacja wyznaczonych celów biznesowych,
Tworzenie budżetu działu, kontrola kosztów i optymalizacja grafików pracy.
Oczekiwania
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata,
Wysoko rozwinięte umiejętności managerskie,
Pasja do hotelarstwa, praca zgodnie z ideą gościnności i otwartości,
Nastawienie na jakość obsługi oraz budowania pozytywnych relacji z Gośćmi,
Poczucie odpowiedzialności za prowadzony zespół i jego wyniki,
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w zespole,
Wysoka kultura osobista i życzliwe podejście do ludzi,
Doskonała organizacja pracy własnej i prowadzonego zespołu,
Umiejętność planowania, analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu,
Samodzielność, inicjatywa i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
Rzetelność, terminowość oraz dbałość o szczegóły,
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
Znajomość pakietu Office (Word, Excel),
Gotowość do pracy także w weekendy i święta.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę współpracy zgodną z Twoimi preferencjami,
W przypadku relokacji, możliwość zakwaterowania na terenie obiektu,
Możliwość rozwoju zawodowego w ramach działu oraz w strukturach hotelu oraz udziału w szkoleniach organizowanych przez hotel,
Przyjazną atmosferę pracy w pełnym pozytywnej energii i zgranym zespole,
Udział w programie motywacyjnym #PlatynowaKariera, który wiąże się z szeregiem benefitów,
Bezpłatny kurs języka angielskiego w trakcie godzin pracy,
Zniżki do 50 % na: zabiegi w gabinetach Dr Irena Eris, pobyt w obiektach marki Górskie Resorty, korzystanie z części gastronomicznej obiektu.
Be the first to know about the latest events, offers and promotions!
GÓRSKIE RESORTY (MOUNTAIN RESORTS)
In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory. Detailed information about the purpose of their use, including processing of user activity data and advertising personalization, as well as the possibility to change cookie settings, can be found in the Privacy Policy. By clicking ACCEPT ALL, you consent to the use of technologies such as cookies and to the processing by SILVER MOUNTAIN RESORT OPERATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKĄ KOMANDYTOWĄ, ul. Widok 8, 00-023, Warszawa, of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie identifiers, for analytical and marketing purposes (including automated ad targeting, measuring their effectiveness, and processing user data for analytical purposes). You can change cookie settings and detailed consent preferences in .