• Zapewnienie najwyższej jakości usług świadczonych przez Dział Służby Pięter,
  • Koordynacja pracy podległego zespołu,
  • Ustalanie grafików pracy,
  • Kontrola pracy pokojowych i dbałość o czystość w pokojach, jak i w częściach wspólnych obiektu (sale konferencyjne, restauracje, bary, hole, korytarze, SPA),
  • Prowadzenie ewidencji i kontroli wyposażenia pokoi,
  • Dbałość o należyty zapas środków czystości i bielizny pościelowej,
  • Zgłaszanie uszkodzeń i szkód do remontu lub wymiany,
  • Ścisła współpraca z recepcją oraz działem technicznym, w zakresie bieżącej kontroli wyposażenia pokoi i ewentualnych usterek.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Znajomość procedur housekeepingowych,
  • Dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu,
  • Umiejętność planowania, analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu,
  • Samodzielność, inicjatywa i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
  • Rzetelność, terminowość oraz dbałość o szczegóły,
  • Znajomość pakietu Office (Word, Excel),
  • Dobra kondycja fizyczna.
  • Pełne wsparcie w okresie wdrożenia oraz na co dzień,
  • Możliwość zakwaterowania w komfortowych warunkach na terenie resortu (w przypadku relokacji),
  • Rozwój zawodowy poprzez udział w szkoleniach i realną ścieżkę awansu w strukturach grupy,
  • Przyjazną atmosferę pracy, a także wspaniałą lokalizację w otoczeniu gór i lasów,
  • Współpracę w zespole ekspertów i pasjonatów hotelarstwa,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę współpracy zgodną z Twoimi preferencjami,
  • Atrakcyjne zniżki na pobyty w obiektach marki Górskie Resorty,
  • Zniżki na usługi hotelowe i gastronomiczne,
  • Udział w programie motywacyjnym #PlatynowaKariera, który wiąże się z szeregiem benefitów,
  • Nagrody jubileuszowe za staż pracy,
  • Zniżki na studia w WSB Merito i WSTiH w Gdańsku,
  • Program Poleceń Pracowniczych,
  • Bezpłatny dostęp do platformy benefitowej MultiLife Extra,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Śniadania pracownicze,
  • Paczki świąteczne,
  • Parking dla pracowników.