Platinum Mountain Hotel & Spa w kampanii społecznej “Polska Na Niebiesko”. #platynoweserce
W dniu 2 kwietnia 2021 roku, Platinum Mountain Hotel & SPA dołącza do kampanii społecznej „Polska Na Niebiesko”, realizowanej w ramach Światowego Dnia Świadomości Autyzmu, zabierając głos w ważnej społecznej dyskusji dla osób w spektrum autyzmu w Polsce.
W geście solidarności z Fundacją JiM i osobami w spektrum, Platinum Mountain Hotel & SPA dołącza do kampanii społecznej „Polska Na Niebiesko”, której finał przypada w Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. W dniu 2 kwietnia, budynek hotelu symbolicznie rozświetli się na niebiesko. Co roku do tej pięknej inicjatywy dołączają najbardziej znane i rozpoznawalne budynki z całego świata, a cała akcja nabrała charakteru międzynarodowego. Manifest jest tym samym ważnym społecznym głosem w dyskusji na temat pomocy osobom z autyzmem. Empire State Building w Nowym Jorku, pomnik Chrystusa Odkupiciela w Rio de Janeiro czy opera w Sydney, a tym roku również Platinum Mountain Hotel & SPA zadeklarował swoje wsparcie. Hasło, które przyświeca kampanii „Polska Na Niebiesko” w 2021 roku to „Autyzm. Odmień moją historię”. Organizator, Fundacja JiM pragnie budować świadomość społeczną i zwrócić uwagę społeczeństwa na to, jak wspólnie możemy zmienić na lepsze życie osób z autyzmem.
Platinum Mountain Hotel & SPA, nowy i pierwszy pięciogwiazdkowy hotel w Szklarskiej Porębie otworzył drzwi dla swoich gości po raz pierwszy w listopadzie 2019 roku. Pandemia COVID-19 już po raz trzeci zmusiła hotel do zawieszenia swojej działalności na czas pandemii. Ciężka sytuacja branży turystycznej wpłynęła na powstanie idei „Platynowe Serce”. W ramach idei, zespół hotelu na czele z dyrektorem generalnym Radosławem Dworzyńskim, wspiera wiele społecznych inicjatyw, a także działa lokalnie na rzecz społeczności dolnośląskiej.
Akcja „Polska na Niebiesko” to kolejne z działań społecznych „Platynowe Serce”. „Zaangażowanie w akcję ma dla nas ogromne znaczenie”, Radosław Dworzyński, dyrektor generalny Platinum Mountain Hotel & SPA „Jest to z jednej strony wspaniały gest solidarności z osobami w spektrum autyzmu, z drugiej zaś strony wykorzystując nasze kanały komunikacji, podnosimy nasz głos w tej istotnej społecznej kampanii. Przekazujemy całej Polsce przekaz tegorocznej akcji „Autyzm. Odmień moją historię” i jednocześnie zachęcamy do wsparcia Fundacji JiM.” dodaje.
Idea „Platynowe Serce” wpisana jest w DNA hotelu, który od pierwszych dni swojego funkcjonowania pragnie być częścią lokalnej społeczności, zabierać głos w wielu ważnych społecznie tematach i wspierać w myśl zasady „Myśl lokalnie – działaj globalnie”. Inicjatywna „Polska na Niebiesko” jest jedną z wielu zaplanowanych akcji społecznych, których zamierza się podjąć w tym roku Platinum Mountain Hotel & Spa. Do tej pory działał aktywnie na rzecz lokalnego Domu Dziecka im Marii Konopnickiej w Szklarskiej Porębie, a gdy tylko obostrzenia związane z pandemią Covid-19 zostaną złagodzone, planuje kolejne wspólne działania z dziećmi i na ich rzecz.
Więcej informacji na temat kampanii „Polska Na Niebiesko” znajdują się na stronie Fundacji: www.jim.org/polskananiebiesko.
In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory. Detailed information about the purpose of their use, including processing of user activity data and advertising personalization, as well as the possibility to change cookie settings, can be found in the Privacy Policy. By clicking ACCEPT ALL, you consent to the use of technologies such as cookies and to the processing by SILVER MOUNTAIN RESORT OPERATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKĄ KOMANDYTOWĄ, ul. Widok 8, 00-023, Warszawa, of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie identifiers, for analytical and marketing purposes (including automated ad targeting, measuring their effectiveness, and processing user data for analytical purposes). You can change cookie settings and detailed consent preferences in the settings.