W dniu 2 kwietnia 2021 roku, Platinum Mountain Hotel & SPA dołącza do kampanii społecznej „Polska Na Niebiesko”, realizowanej w ramach Światowego Dnia Świadomości Autyzmu, zabierając głos w ważnej społecznej dyskusji dla osób w spektrum autyzmu w Polsce.

W geście solidarności z Fundacją JiM i osobami w spektrum, Platinum Mountain Hotel & SPA dołącza do kampanii społecznej „Polska Na Niebiesko”, której finał przypada w Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. W dniu 2 kwietnia, budynek hotelu symbolicznie rozświetli się na niebiesko. Co roku do tej pięknej inicjatywy dołączają najbardziej znane i rozpoznawalne budynki z całego świata, a cała akcja nabrała charakteru międzynarodowego. Manifest jest tym samym ważnym społecznym głosem w dyskusji na temat pomocy osobom z autyzmem. Empire State Building w Nowym Jorku, pomnik Chrystusa Odkupiciela w Rio de Janeiro czy opera w Sydney, a tym roku również Platinum Mountain Hotel & SPA zadeklarował swoje wsparcie. Hasło, które przyświeca kampanii „Polska Na Niebiesko” w 2021 roku to „Autyzm. Odmień moją historię”. Organizator, Fundacja JiM pragnie budować świadomość społeczną i zwrócić uwagę społeczeństwa na to, jak wspólnie możemy zmienić na lepsze życie osób z autyzmem.

Platinum Mountain Hotel & SPA, nowy i pierwszy pięciogwiazdkowy hotel w Szklarskiej Porębie otworzył drzwi dla swoich gości po raz pierwszy w listopadzie 2019 roku. Pandemia COVID-19 już po raz trzeci zmusiła hotel do zawieszenia swojej działalności na czas pandemii. Ciężka sytuacja branży turystycznej wpłynęła na powstanie idei „Platynowe Serce”. W ramach idei, zespół hotelu na czele z dyrektorem generalnym Radosławem Dworzyńskim, wspiera wiele społecznych inicjatyw, a także działa lokalnie na rzecz społeczności dolnośląskiej.

Akcja „Polska na Niebiesko” to kolejne z działań społecznych „Platynowe Serce”. „Zaangażowanie w akcję ma dla nas ogromne znaczenie”, Radosław Dworzyński, dyrektor generalny Platinum Mountain Hotel & SPA „Jest to z jednej strony wspaniały gest solidarności z osobami w spektrum autyzmu, z drugiej zaś strony wykorzystując nasze kanały komunikacji, podnosimy nasz głos w tej istotnej społecznej kampanii. Przekazujemy całej Polsce przekaz tegorocznej akcji „Autyzm. Odmień moją historię” i jednocześnie zachęcamy do wsparcia Fundacji JiM.” dodaje.

Idea „Platynowe Serce” wpisana jest w DNA hotelu, który od pierwszych dni swojego funkcjonowania pragnie być częścią lokalnej społeczności, zabierać głos w wielu ważnych społecznie tematach i wspierać w myśl zasady „Myśl lokalnie – działaj globalnie”. Inicjatywna „Polska na Niebiesko” jest jedną z wielu zaplanowanych akcji społecznych, których zamierza się podjąć w tym roku Platinum Mountain Hotel & Spa. Do tej pory działał aktywnie na rzecz lokalnego Domu Dziecka im Marii Konopnickiej w Szklarskiej Porębie, a gdy tylko obostrzenia związane z pandemią Covid-19 zostaną złagodzone, planuje kolejne wspólne działania z dziećmi i na ich rzecz.

Więcej informacji na temat kampanii „Polska Na Niebiesko” znajdują się na stronie Fundacji: