• Witanie oraz żegnanie gości przyjeżdzających do hotelu,
  • Organizowanie czasu wolnego gości oraz przekazywanie im kluczowych informacji o usługach hotelu i ciekawych wydarzeniach w regionie,
  • Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrona bagażu (w tym transport bagażu do pokoi),
  • Koordynacja ruchu samochodowego na parkingu, garażu (w tym odprowadzenie samochodów gości na parking),
  • Dbałość o porządek przed hotelem zgodnie ze standardem,
  • Wsparcie innych działów hotelu w zapewnieniu jak najlepszej obsługi gości.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i otwartość na gościa oraz jego potrzeby,
  • Miła aparycja i wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz rozwiązywania zadań w niekonwencjonalny sposób,
  • Samodzielność, inicjatywa i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
  • Rzetelność, terminowość oraz dbałość o szczegóły,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego/niemieckiego.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę współpracy zgodną z Twoimi preferencjami,
  • W przypadku relokacji, możliwość zakwaterowania na terenie obiektu,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach działu oraz w strukturach hotelu oraz udziału w szkoleniach organizowanych przez hotel,
  • Przyjazną atmosferę pracy w pełnym pozytywnej energii i zgranym zespole,
  • Udział w programie motywacyjnym #PlatynowaKariera, który wiąże się z szeregiem benefitów,
  • Bezpłatny kurs języka angielskiego w trakcie godzin pracy,​
  • Program Poleceń Pracowniczych,
  • Program MultiLife,
  • Zniżki do 50 % na: zabiegi w gabinetach Dr Irena Eris, pobyt w obiektach marki Górskie Resorty, korzystanie z części gastronomicznej obiektu.

  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Posiłki pracownicze,
  • Paczki świąteczne,
  • Parking dla pracowników.