• Aktywna sprzedaż usług hotelowych,
  • Udzielanie kompleksowych informacji o ofercie hotelu i dostępnych usługach,
  • Obsługa rezerwacji indywidualnych,
  • Reagowanie na bieżące potrzeby i dbanie o pozytywne relacje z gośćmi,
  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.

  • Doświadczenie w sprzedaży, preferowane w obszarze call center lub sprzedaży usług,
  •  Doskonałe umiejętności budowania relacji z klientami oraz elastyczność w dostosowywaniu się do ich potrzeb,
  • Inicjatywa, samodzielność i zaangażowanie w wykonywaniu zadań,
  • Znajomość języka angielskiego, mile widziana także znajomość języka niemieckiego lub czeskiego,
  • Gotowość do pracy w elastycznych godzinach, także w weekendy i święta (dział sprzedaży indywidualnej pracuje w godz. 8.00 – 22.00, 7 dni w tygodniu).
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę współpracy zgodną z Twoimi preferencjami,
  • W przypadku relokacji, możliwość zakwaterowania na terenie obiektu,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach działu oraz w strukturach hotelu oraz udziału w szkoleniach organizowanych przez hotel,
  • Przyjazną atmosferę pracy w pełnym pozytywnej energii i zgranym zespole,
  • Udział w programie motywacyjnym #PlatynowaKariera, który wiąże się z szeregiem benefitów,
  • Program Poleceń Pracowniczych,
  • Program MultiLife,
  • Zniżki do 50 % na: zabiegi w gabinetach Dr Irena Eris, pobyt w obiektach marki Górskie Resorty, korzystanie z części gastronomicznej obiektu,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Posiłki pracownicze,
  • Paczki świąteczne,
  • Parking dla pracowników.