• Zapewnienie najwyższej jakości obsługi Gości, a także prawidłowego przebiegu ich pobytu zgodnie z obowiązującymi standardami,
  • Budowanie pozytywnego wizerunku hotelu,
  • Profesjonalna obsługa spraw związanych z pobytem Gości, szybkie reagowanie na ich potrzeby,
  • Bieżące rozwiązywanie problemów,
  • Pełnienie funkcji „Manager on Duty”,
  • Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu recepcji,
  • Zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji w zespole,
  • Rozwijanie pracy zespołowej, prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników,
  • Ulepszanie istniejących oraz tworzenie i wprowadzanie nowych procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu,
  • Udzielanie informacji o ofercie hotelu i dostępnych usługach,
  • Rozliczanie pobytów oraz sporządzanie dokumentów sprzedaży i raportów,
  • Tworzenie budżetu działu, kontrola kosztów i optymalizacja grafików pracy,
  • Budowanie i utrzymywanie dobrej współpracy z innymi działami hotelu.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności managerskie,
  • Pasja do hotelarstwa, praca zgodnie z ideą gościnności i otwartości,
  • Nastawienie na jakość obsługi oraz budowania pozytywnych relacji z Gośćmi,
  • Poczucie odpowiedzialności za prowadzony zespół i jego wyniki,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Wysoka kultura osobista i życzliwe podejście do ludzi,
  • Doskonała organizacja pracy własnej i prowadzonego zespołu,
  • Umiejętność planowania, analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu,
  • Samodzielność, inicjatywa i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
  • Znajomość pakietu Office (Word, Excel),
  • Gotowość do pracy także w weekendy i święta.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę współpracy zgodną z Twoimi preferencjami,
  • W przypadku relokacji, możliwość zakwaterowania na terenie obiektu,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach działu oraz w strukturach hotelu oraz udziału w szkoleniach organizowanych przez hotel,
  • Przyjazną atmosferę pracy w pełnym pozytywnej energii i zgranym zespole,
  • Udział w programie motywacyjnym #PlatynowaKariera, który wiąże się z szeregiem benefitów,
  • Program Poleceń Pracowniczych,
  • Program MultiLife,
  • Zniżki do 50 % na: zabiegi w gabinetach Dr Irena Eris, pobyt w obiektach marki Górskie Resorty, korzystanie z części gastronomicznej obiektu.
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Posiłki pracownicze,
  • Paczki świąteczne,
  • Parking dla pracowników.