image

Dział recepcji i rezerwacji odpowiada za prawidłową obsługę Gościa na etapie dokonywania rezerwacji, jak i podczas pobytu w hotelu. Dba aby kontakt z Gośćmi był pełen profesjonalizmu, zaangażowania oraz troski o komfort ich wypoczynku. Udziela kompleksowych informacji o warunkach pobytu oraz usługach świadczonych w hotelu. Recepcja jest wizytówką każdego hotelu.

Zadaniem gastronomii jest dbałość o najwyższą jakość oferty gastronomicznej oraz obsługę Gości na wysokim poziomie.

Dział techniczny realizuje prace konserwacyjne i remontowe oraz diagnozuje usterki i sporządza raporty. Z kolei zadaniami służby pięter jest utrzymanie czystości w pokojach i przygotowanie ich na przyjazd Gości, a także wymiana i ewidencja środków trwałych znajdujących się w pokojach, zgłaszanie usterek czy współpraca z recepcją i pozostałymi działami.

Aplikuj na jedną z powyższych ofert wysyłając swoje CV na adres: 

* Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 Informujemy, że Administratorem danych jest Silver Mountain Resort Sp. z o.o Sp. komandytowa z siedzibą w Warszawie przy ul. Widok 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.