• Obsługa Gości w punktach sprzedaży gastronomicznej obiektu,
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi kelnerskiej oraz dbałość o standard serwowanych produktów,
  • Przestrzeganie obowiązujących przepisów i procedur,
  • Przestrzeganie norm i standardów HACCP,
  • Utrzymywanie czystości stanowiska pracy,
  • Ścisła współpraca z pracownikami działu F&B oraz z innymi działami hotelu.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i otwartość na gościa oraz jego potrzeby,
  • Miła aparycja i wysoka kultura osobista, dużo uśmiechu i pozytywnego nastawienia,
  • Samodzielność, inicjatywa i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
  • Umiejętność szybkiego reagowania i pracy pod presją czasu,
  • Doskonała organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Punktualność, terminowość oraz dbałość o szczegóły,
  • Znajomość języka angielskiego/ niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o formę współpracy zgodną z Twoimi preferencjami,
  • W przypadku relokacji, możliwość zakwaterowania na terenie obiektu,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach działu oraz w strukturach hotelu oraz udziału w szkoleniach organizowanych przez hotel,
  • Przyjazną atmosferę pracy w pełnym pozytywnej energii i zgranym zespole,
  • Udział w programie motywacyjnym #PlatynowaKariera, który wiąże się z szeregiem benefitów,
  • Bezpłatny kurs języka angielskiego w trakcie godzin pracy,​
  • Program Poleceń Pracowniczych,
  • Program MultiLife,
  • Zniżki do 50 % na: zabiegi w gabinetach Dr Irena Eris, pobyt w obiektach marki Górskie Resorty, korzystanie z części gastronomicznej obiektu,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Posiłki pracownicze,
  • Paczki świąteczne,
  • Parking dla pracowników.